Eliberarea certificatului de atestare a dreptului de proprietate asupra terenului

Documentaţia tehnică pentru eliberarea certificatului de atestare a dreptului de proprietate asupra terenului se va întocmi în 4 exemplare şi va cuprinde:

  1. Copie după avizul pentru executarea lucrărilor geo-topo;
  2. Copie după procesul verbal al recepţiei lucrărilor topo;
  3.  Copie după adresa de înaintare a unui exemplar din întreaga documentaţie topo nr. de înregistare;
  4. Copie după actele de delimitare, întocmite pentru fiecare incintă şi cuprinzând descrierea scriptică şi reprezentarea grafică a limitelor de despărţire ale proprietăţilor;
  5. Proces verbal semnat de toţi vecinii;
  6. Copie după planurile de încadrare în zonă, cuprinzând toate elementele precizate în „Criterii” la HG 834/1991;
  7. Copie după foile de plan topografice;
  8. Copie după actul juridic de înfiinţare a societăţii comerciale;
  9. Copie după decizia de numire a comisiei pentru stabilirea şi evaluarea terenului;
  10. Copii după actele în baza cărora se deţin terenurile respective (extras CF);
  11. Anexele nr.2 si 3 cerute în „Criterii”;
  12. Avizul AGA;
  13. Adresa de înaintare.

Avansis Mobile